Calculator


Voor een aannemersbedrijf in midden Nederland, onder andere actief in bodemsanering, asbestverwijdering en sloopwerken zoeken wij met spoed een ambitieuze

CALCULATOR

In deze functie ben je samen met collega’s verantwoordelijk voor de calculatie van meerdere projecten op het gebied van sloopwerkzaamheden, asbest en GWW. Je hebt een breed takenpakket en dat ziet er als volgt uit.

Het opstellen van offertes; het analyseren en opstellen van reële kostencalculaties voor projecten; het inplannen van werkzaamheden in de (financieel) meest gunstige zin, rekening houdende met risico en kosten; het calculeren, analyseren en beoordelen van offerte- aanvragen, bestekken en tekeningen; het opstellen en een juiste weergave van directe en indirecte projectgebonden kosten; het per project opstellen van een risico- en kans analyse; het beheren van alle relevante informatie ten behoeve van de calculatie; het overdragen van de offerte map aan de uitvoering, toelichten en wijzen op specifieke aandachtspunten; het meewerken aan nacalculaties en evaluaties; het leveren van een bijdrage aan een goede procesgang en ontwikkeling van kennis en vakmanschap van de afdeling; het afleggen van verantwoording over de kwaliteit en kwantiteit van de werkzaamheden; het overdragen van calculatiegegevens betreffende kosten/risico- analyse; het bijhouden van dossiers, bestanden en archieven; zorgdragen voor de complete administratie.

Functie eisen:

  • Afgeronde HBO opleiding
  • Relevante werkervaring opgedaan in een vergelijkbare branche
  • Cijfermatig inzicht
  • Ervaring met geautomatiseerde calculatieprogramma’s
  • Kunnen werken in teamverband
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Rijbewijs BE

Wat biedt onze opdrachtgever:

Onze opdrachtgever biedt een uitdagende functie met een wisselend takenpakket, een goede werksfeer en ruime opleidingsmogelijkheden. Je gaat werken bij een gecertificeerd bedrijf met prima arbeidsvoorwaarden, passend bij het niveau van de functie.

Geïnteresseerd? We gaan graag het gesprek met je aan!

StraidAhead B.V. werkt voor opdrachtgevers in heel Nederland. Sinds 2003 bemiddelen wij kandidaten vanaf MBO+/HBO niveau voor management, commerciële, technische, financiële, marketing, communicatie, ICT en ondersteunende functies. Tijdens onze wervingsprocedures conformeren wij ons aan de NVP sollicitatie code; dé gedragscode voor werving & selectie en de norm voor een transparante en eerlijke procedure. Deze code is te downloaden via onze website. Sollicitaties ontvangen wij graag bij voorkeur via Linkedin. Wij streven ernaar om alle sollicitaties binnen 14 dagen na ontvangst in behandeling te nemen. Alleen passende en goed voorbereide kandidaten, die matchen met het wervingsprofiel, worden door ons aangeboden bij de opdrachtgever zodat er een win-win situatie ontstaat voor alle partijen. Binnenkomende reacties worden door ons uitgebreid gescreend. Daarna volgt een telefonische intake en vervolgens een uitgebreide kennismaking (via FaceTime, Skype of een persoonlijk interview). Tijdens deze kennismaking worden opleiding, werkervaring, kwaliteiten, competenties en persoonlijke wensen en ambities met de kandidaat doorgenomen. Verificatie van verstrekte informatie en diploma’s maken onderdeel uit van de procedure. Referenties zullen alleen worden benaderd met uitdrukkelijke toestemming van de kandidaat.