CLIENT SERVICE OFFICER


Voor onze opdrachtgever in Amsterdam, een onderdeel van één van de grootste autoschadeherstelketens van Nederland, zijn wij ter uitbreiding op zoek naar een ambitieuze en ervaren

CLIENT SERVICE OFFICER

Als Client Service Officer ben jij de spin in het web en het aanspreekpunt voor de klant achter ded balie. Als vliegende keep op de front desk ben je uiteindelijk medeverantwoordelijk voor de verkoop van mobiliteitsgarantie. Je bent het eerste en unieke gezicht naar de klant! De directeur en je collega’s onderscheiden zich door kwaliteit, persoonlijke aandacht en uitstekende service  te bieden binnen de auto, banden en botenherstel branche. Je komt in contact met klanten die jou zullen uitdagen het maximale te geven en hen te voorzien van een gedegen en persoonlijk (mobiliteit) advies op hoog niveau maar vooral ook op maat. Iedere klant verdient een “koninklijke” behandeling. Je krijgt daarnaast de verantwoordelijkheid als Office manager en afleverspecialist.

Wat worden jouw taken en verantwoordelijkheden?

  • Warm en servicegericht ontvangst;
  • Je zorgt ervoor dat je kennis up to date is om zo het beste advies te kunnen geven;
  • Je voelt iedere klant haarfijn aan om hem of haar te verwonderen;
  • Je zorgt ervoor dat iedere klant met een glimlach weer wegrijdt;
  • Het verzorgen van de (pre)intake/advies;
  • Factureren;
  • Het afleveren van het eindproduct/ dan wel bescheiden en
    de klant adviseren/ informeren;
  • Verantwoordelijkheid voelen voor het dragen en realiseren van doelstellingen;
  • Vertegenwoordigen van de onderneming in de breedste zin van het woord;
  • Administratieve voorbereiding (Proces/IT/Proces2Flow);
  • Optioneel: het (verder) ontwikkelen en beheren systeem (Audatex/Delta W);
  • Optioneel: Allerlei onderhanden zaken waaronder Officemanagement, haal en brengservice, organiseren teamuitjes.

Wat zoekt onze opdrachtgever?

  • Goed gevoel voor humor en doorzettingsvermogen!
  • Minimaal een MBO+ werk- en denkniveau;
  • Een commerciële, representatieve drive en bent aantoonbaar succesvol binnen een Hospitality rol;
  • Sterk Inlevingsvermogen (klanten komen immers met iets wat functioneert) en bent enthousiast waardoor je klanten weet te binden;
  • Sterk in communicatie en een proactieve houding, je wacht niet af en onderhoudt actief contact met klantencollega’s /leveranciers en opdrachtgevers;
  • Een zeer servicegerichte houding naar je klanten (opvolging en after sales);
  • Een sterke en positieve persoonlijkheid en kunt aansluiten bij diverse gesprekspartners;
  • Sterke IT / administratieve achtergrond (MS Office)/affiniteit (op termijn ook Social Media en app);
  • Rijbewijs B;
  • Oplossingsgerichte en commerciële houding.

Wat biedt onze opdrachtgever?

Een zelfstandige en zeer verantwoordelijke functie bij één van de leukste, meest ambitieuze en groeiende ondernemers van de grotere autoschadeherstelketens in heel Nederland. Inspirerend samenwerken en een prima arbeidsvoorwaardenpakket vindt onze opdrachtgever niet meer dan vanzelfsprekend.

Geïnteresseerd?

Wij gaan graag het gesprek met je aan! StraidAhead B.V. werkt voor opdrachtgevers in heel Nederland. Sinds 2003 bemiddelen wij kandidaten vanaf MBO+/HBO niveau voor management, commerciële, technische, financiële, marketing, communicatie, ICT en ondersteunende functies. Tijdens onze wervingsprocedures conformeren wij ons aan de NVP sollicitatie code; dé gedragscode voor werving & selectie en de norm voor een transparante en eerlijke procedure. Deze code is te downloaden via onze website. Sollicitaties ontvangen wij graag bij voorkeur via Linkedin of e-mail. Wij streven ernaar om alle sollicitaties binnen 14 dagen na ontvangst in behandeling te nemen. Alleen passende en goed voorbereide kandidaten, die matchen met het wervingsprofiel, worden door ons aangeboden bij de opdrachtgever zodat er een win-win situatie ontstaat voor alle partijen. Binnenkomende reacties worden door ons uitgebreid gescreend. Daarna volgt een telefonische intake en vervolgens een uitgebreide persoonlijke kennismaking. Tijdens deze kennismaking worden opleidingen, werkervaring, kwaliteiten, competenties en persoonlijke wensen en ambities met de kandidaat doorgenomen. Verificatie van verstrekte informatie en diploma’s maken onderdeel uit van de procedure. Referenties zullen alleen worden benaderd met uitdrukkelijke toestemming van de kandidaat.