Medewerker Contact Center


Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een enthousiaste

MEDEWERKER CONTACT CENTER

Je hebt je werkplek in IJsselstein of Woerden, maar jouw inzet helpt mensen wereldwijd!

De gesprekken die jij voert kunnen zowel van wervende als van informatieve aard zijn. Ook andere middelen zoals e-mail, sms en chat kunnen hierbij worden ingezet. Het optimaal afhandelen van deze opdrachten is dan ook jouw verantwoordelijkheid. Je bent de ambassadeur van onze opdrachtgever, aan wie hij de contacten met zijn donateurs met een gerust hart kan overlaten.

Functie-eisen:

  • Enthousiast en gemotiveerd
  • Levenservaring (werkervaring in een contact center is niet vereist)
  • Communicatief vaardig
  • Overtuigingskracht via de telefoon
  • Uitstekende beheersing in de Nederlandse taal in woord (ABN sprekend) en geschrift
  • Doorzettingsvermogen en prestatie gericht kunnen werken
  • Basis computervaardigheden

Algemene voorwaarden
Verantwoordelijkheidsgevoel, enthousiast, net zo goed kunnen luisteren als praten, flexibel, leergierig, in staat zijn zichzelf en teamleden te motiveren om een zo goed mogelijk resultaat te behalen. Natuurlijk ben je resultaatgericht, maar bovenal klantgericht.

Specifieke voorwaarden
Je dient minimaal 12 uur per week (in de opstart fase van de eerste 2 weken is dat 4 shifts van 3 uur per week) beschikbaar te zijn waarbij één avond per week en één zaterdag per maand verplicht is. Fulltime werken behoort echter ook tot de mogelijkheden. Je kunt zeer flexibel werken binnen openingstijden (maandag t/m donderdag van 9.00 en 21.00 uur, vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur en zaterdag van 10.00-16.00 uur), maar ook iedere week volgens een vast rooster, helemaal passend bij jouw persoonlijke situatie.

Wat biedt onze opdrachtgever:

Een gezellige en informele organisatie waar een vaste groep collega’s graag werkt en waar jij je werkzaamheden naadloos kan laten aansluiten op je privéleven. Collega’s die sfeer en werkplezier belangrijk vinden en allemaal een hart voor goede doelen hebben. Collega’s die zich graag in teamverband inzetten voor een goed doel en zich persoonlijk verder willen ontwikkelen. De opdrachtgever biedt direct een contract met vaste uren, aansluitend behoort een dienstverband voor onbepaalde tijd tot de mogelijkheden. Je krijgt een gedegen training voor je aan de slag gaat en wordt jaarlijks voorbereid op de toets voor het telemarketing certificaat. Daarnaast ontvang je een marktconform salaris, een mooie pensioenregeling, een goede reiskostenvergoeding én toeslagen voor de avond en weekenduren.

StraidAhead B.V. werkt voor opdrachtgevers in heel Nederland. Sinds 2003 bemiddelen wij kandidaten vanaf MBO+/HBO niveau voor management, commerciële, technische, financiële, marketing, communicatie, ICT en ondersteunende functies. Tijdens onze wervingsprocedures conformeren wij ons aan de NVP sollicitatie code; dé gedragscode voor werving & selectie en de norm voor een transparante en eerlijke procedure. Deze code is te downloaden via onze website. Sollicitaties ontvangen wij graag bij voorkeur via Linkedin.

Wij streven ernaar om alle sollicitaties binnen 14 dagen na ontvangst in behandeling te nemen. Alleen passende en goed voorbereide kandidaten, die matchen met het wervingsprofiel, worden door ons aangeboden bij de opdrachtgever zodat er een win-win situatie ontstaat voor alle partijen. Binnenkomende reacties worden door ons uitgebreid gescreend. Daarna volgt een telefonische intake en vervolgens een uitgebreide kennismaking  (via FaceTime, Skype of een persoonlijk interview). Tijdens deze kennismaking worden opleiding, werkervaring, kwaliteiten, competenties en persoonlijke wensen en ambities met de kandidaat doorgenomen. Verificatie van verstrekte informatie en diploma’s maken onderdeel uit van de procedure. Referenties zullen alleen worden benaderd met uitdrukkelijke toestemming van de kandidaat.