RECEPTIONIST FRONTOFFICE (ADVISEUR & CALCULATOR SCHADE)


Voor onze opdrachtgever, een autoschadebedrijf in Aalsmeer, zijn wij op zoek naar een ambitieuze

RECEPTIONIST FRONTOFFICE (ADVISEUR & CALCULATOR SCHADE)

In deze functie ben jij de vliegende keep, het aanspreekpunt en visitekaartje voor de klant.

Je ontvangt de klanten aan de balie op een klantvriendelijke manier. Jij voert intakegesprekken voor het innemen van schades en adviseert over de beste oplossing. Jij stelt de herstelplanning op en onderhoudt het contact met leveranciers van onderdelen en de verzekerings- en leasemaatschappijen. Je bent in staat om vervolgens juiste werkopdrachten te omschrijven en sluitende calculaties van werkuren, onderdelen en kosten te maken in het calculatiesysteem. Ook regel je het vervangende vervoer voor de klant. Je wikkelt dossiers van opdrachtgevers af en neemt voertuigen in ontvangst of levert ze af. Je bent mede verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling van de schade/reparatie.

In deze functie weet jij als geen ander het commerciële belang van het bedrijf voorop te stellen. Jij zorgt ervoor dat elke klant gastvrij en professioneel te woord wordt gestaan, geholpen wordt en uiteindelijk tevreden het bedrijf verlaat. Omstandigheden kunnen soms omschreven worden als hectisch en daarom ben je in staat om snel te schakelen en sta je communicatief sterk in je schoenen. Nadat je wegwijs bent gemaakt ben je in staat om zelfstandig taken en werkzaamheden uit te voeren.

Functie-eisen:

  • MBO-opleiding, bij voorkeur in de richting schadeherstel
  • Werkervaring opgedaan in de automotive branche is een harde eis
  • Kennis van automatisering is een must! (IBoss, Audatex, Dispatch, Exchange).
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend
  • Je bent leergierig en je vindt het leuk om jezelf verder te ontwikkelen
  • Je bent in het bezit van een groot verantwoordelijkheidsgevoel en hebt oog voor klanttevredenheid
  • Er wordt van je verwacht dat je goed kunt plannen en organiseren
  • Je bent commercieel ingesteld

Wat biedt onze opdrachtgever:

Inspirerend samenwerken en een prima arbeidsvoorwaardenpakket vindt onze opdrachtgever niet meer dan vanzelfsprekend.

Geïnteresseerd? Wij gaan graag het gesprek met je aan!

StraidAhead B.V. werkt voor opdrachtgevers in heel Nederland. Sinds 2003 bemiddelen wij kandidaten vanaf MBO+/HBO niveau voor management, commerciële, technische, financiële, marketing, communicatie, ICT en ondersteunende functies. Tijdens onze wervingsprocedures conformeren wij ons aan de NVP sollicitatie code; dé gedragscode voor werving & selectie en de norm voor een transparante en eerlijke procedure. Deze code is te downloaden via onze website. Sollicitaties ontvangen wij graag bij voorkeur via Linkedin of e-mail. Wij streven ernaar om alle sollicitaties binnen 14 dagen na ontvangst in behandeling te nemen. Alleen passende en goed voorbereide kandidaten, die matchen met het wervingsprofiel, worden door ons aangeboden bij de opdrachtgever zodat er een win-win situatie ontstaat voor alle partijen. Binnenkomende reacties worden door ons uitgebreid gescreend. Daarna volgt een telefonische intake en vervolgens een uitgebreide kennismaking (via FaceTime, Skype of een persoonlijk interview). Tijdens deze kennismaking worden opleiding, werkervaring, kwaliteiten, competenties en persoonlijke wensen en ambities met de kandidaat doorgenomen. Verificatie van verstrekte informatie en diploma’s maken onderdeel uit van de procedure. Referenties zullen alleen worden benaderd met uitdrukkelijke toestemming van de kandidaat.