SERVICE ADVISEUR


Voor een autobedrijf gevestigd in Hengelo zijn wij op zoek naar een ambitieuze

SERVICE ADVISEUR

Onze opdrachtgever is een fullservice garagebedrijf (onafhankelijke merk specialist voor zowel personenwagens als bedrijfswagens) met een moderne werkplaats en een kleine showroom. Binnen deze professionele organisatie ben jij samen met collega’ s het  aanspreekpunt voor de klanten en de medewerkers. De cultuur binnen de onderneming is te omschrijven als direct met een platte structuur, de directie staat altijd open voor nieuwe ideeën en verbeteringen; de mening van iedere medewerker telt en afspraak is afspraak!

In deze functie ben jij de schakel tussen de klant, het magazijn, de receptie en de werkplaats. Je zorgt in overleg met de collega’s in de werkplaats voor de planning en administratief en communicatief sta je sterk in je schoenen. Jij adviseert (1e lijn) op een klantvriendelijke manier de klanten over uit te voeren reparaties en onderhoudsvragen. Je bent naast het aanspreekpunt tevens verantwoordelijk voor het onderhouden van de contacten met de klanten en hierbij heb je oog voor het commerciële belang van het bedrijf. Jij zorgt ervoor dat elke klant gastvrij en professioneel te woord wordt gestaan, geholpen wordt en uiteindelijk tevreden het bedrijf verlaat. Omstandigheden kunnen soms omschreven worden als hectisch en daarom ben je in staat om snel te schakelen, ben je in staat om prioriteiten te stellen en sta je communicatief sterk in je schoenen. Het stellen van realistische doelen en het enthousiasmeren en motiveren van collega’s om samen deze doelen te behalen vind jij een uitdaging. Het nakomen van gemaakte afspraken vind je vanzelfsprekend!

Nadat je wegwijs bent gemaakt ben je in staat om geheel zelfstandig taken en werkzaamheden uit te voeren. Naast het uitvoeren van bovenstaande werkzaamheden is onze opdrachtgever tevens op zoek naar iemand die het leuk vindt om marketing gerelateerde werkzaamheden voor zijn rekening te nemen. Kennis van de nieuwe media is daarom zeer gewenst.

Wat zoekt onze opdrachtgever?

  • Minimaal een afgeronde MBO opleiding, autotechniek
  • Passie voor het vak automotive en drive om resultaat te bereiken
  • Minimaal drie tot vijf jaar werkervaring in een vergelijkbare functie is vereist
  • Kennis van de nieuwe media is een pré!
  • Je beheerst de Nederlandse en Duitse taal uitstekend in woord en op schrift
  • Je bent leergierig en je vindt het leuk om jezelf verder te ontwikkelen
  • Je bent flexibel en fulltime beschikbaar; werktijden variëren tussen 08.00 – 18.00 uur (niet in het weekend)
  • Je bent in het bezit van een bovenmatig groot verantwoordelijkheidsgevoel, hebt oog voor klanttevredenheid maar bovenal een hands on mentaliteit
  • Je bent in staat om zelfstandig beslissingen te nemen en beschikt over een helikopterview
  • Er wordt van je verwacht dat je beschikt over een pro actief signalerend vermogen, het voorstellen van verbeteringen wordt dan ook zeer op prijs gesteld

Wat biedt onze opdrachtgever? 

Onze opdrachtgever biedt een prettige en uitdagende werkomgeving in een dynamische branche, een veelzijdige functie in een leuk professioneel en gedreven team van collega’s waar je gewaardeerd wordt om wie je bent en wat je doet. Naast uitdaging biedt deze functie doorgroeimogelijkheden.

Sollicitatieprocedure

Sollicitaties ontvangen wij graag bij voorkeur via Linkedin of via e-mail info@straidahead.nl. Wij streven ernaar om alle sollicitaties binnen 14 dagen na ontvangst in behandeling te nemen. Binnenkomende reacties worden door ons uitgebreid gescreend. Daarna volgt een telefonische intake en vervolgens een uitgebreide persoonlijke kennismaking. Tijdens deze kennismaking worden opleidingen, werkervaring, kwaliteiten, competenties en persoonlijke wensen en ambities met de kandidaat doorgenomen. Verificatie van verstrekte informatie en diploma’s maken onderdeel uit van de procedure. Referenties zullen alleen worden benaderd met uitdrukkelijke toestemming van de kandidaat. Een assesment kan onderdeel uitmaken van deze wervingsprocedure.