TEKENAAR (aankomend werkvoorbereider)


Voor onze opdrachtgever, een familiebedrijf gevestigd in Den Haag, zijn wij op zoek naar een

TEKENAAR (AANKOMEND WERKVOORBEREIDER)

Het bedrijf heeft vestigingen verspreid over heel Nederland en het hoofdkantoor is gevestigd in Den Haag.  De afdeling vastgoed is verantwoordelijk voor het ontwikkelen en realiseren van bedrijfsmatige bouwprojecten, zowel bestaande als nieuwbouw.

Ter uitbreiding van het bestaande team (13 professionals) zijn wij op zoek naar een enthousiaste tekenaar met ambitie (aankomend werkvoorbereider).

In deze functie wordt van jou verwacht dat je de collega’s op de afdeling ondersteunt in de meest ruime zin van het woord. Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit het verrichten van divers (ontwerp)tekenwerk voor de verschillende verbouw- en nieuwbouwprojecten. Daarnaast maak je onderdeel uit van een projectteam dat gezamenlijk verantwoordelijk is voor het totale proces van ontwikkeling tot en met de oplevering. Tenslotte werk je onder begeleiding van collega’s aan kleinere deelprojecten.

Het takenpakket:

  • Het opmaken van presentaties, het opmaken van vluchtwegplattegronden en NEN 2580 tekeningen en het digitaliseren van bestaande tekeningen
  • Het verlenen van ondersteuning aan de projectmanagers bouw in de vorm van het bijwonen van bouwvergaderingen, het maken van verslagen, het opvolgen en controleren van de uitvoering van actiepunten, ect
  • Het assisteren van de projectmanagers bij het opmaken van projectplanningen, budgetten, inkoopvoorbereiding & contractvorming, tekeningcontrole en het bewaken van het complete projectdossier
  • Het aanvragen en beoordelen van offertes van leveranciers en het inschatten van mogelijke alternatieven en besparingsmogelijkheden
  • Het tijdens de uitvoering ondersteunen van de projectmanagers bij het bewaken van het bouwproces en het signaleren van afwijkingen ten opzichte van de planning en het budget
  • Het meedenken en adviseren op het gebied van werkorgansatie en alle technische aspecten van het project
  • Het onderhouden van contacten met vertegenwoordigers van de opdrachtgever, betrokken bouwpartners en leveranciers

De functie-eisen:

Je hebt een afgeronde MBO/HBO opleiding Bouwkunde en minimaal 3 jaar relevante werkervaring. Daarnaast heb je kennis van Autocad en Revit en heb je affiniteit met programma’s als Office, Sketchup en Photoshop. Je hebt een pragmatische instelling, interesse in bouw- en installatietechniek, projectorganisaties en project(bege)leiding. Bovendien werk je graag samen, ben je flexibel en kun je jouw functie prima zelfstandig uitvoeren. Je bent pro actief, kan goed organiseren en snel doordacht en nauwkeurig werken. Daarnaast ben je sociaal sterk en communiceer je makkelijk met verschillende collega’s en niveau’s.

Wat biedt onze opdrachtgever?

Onze opdrachtgever biedt een prettige en uitdagende werkomgeving in een dynamische branche, een veelzijdige functie in een leuk professioneel en gedreven team van collega’s waar je gewaardeerd wordt om wie je bent en wat je doet. Naast uitdaging biedt deze functie voldoende doorgroeimogelijkheden.

Sollicitatieprocedure:

Sollicitaties ontvangen wij graag bij voorkeur via Linkedin. Wij streven ernaar om alle sollicitaties binnen 14 dagen na ontvangst in behandeling te nemen. Binnenkomende reacties worden door ons uitgebreid gescreend. Daarna volgt een telefonische intake en vervolgens een uitgebreide kennismaking  (via FaceTime, Skype of een persoonlijk interview). Tijdens deze kennismaking worden opleiding, werkervaring, kwaliteiten, competenties en persoonlijke wensen en ambities met de kandidaat doorgenomen. Verificatie van verstrekte informatie en diploma’s maken onderdeel uit van de procedure. Referenties zullen alleen worden benaderd met uitdrukkelijke toestemming van de kandidaat. Een assesment kan onderdeel uitmaken van deze wervingsprocedure.